Kawiarnia a stoły interaktywne

Kawiarnia a stoły interaktywne
Nowe technologie rozpowszechniły się już do tego stopnia, że można je zauważyć na każdym kroku i w każdej dziedzinie życia. Stopniowo wkraczają one także do gastronomii. Na przykład już w 2011 roku na Tajwanie otwarto posiadającą stoły interaktywne restaurację moJo iCuisine.
Czy stoły interaktywne mogą znaleźć swoje miejsce również w kawiarni? Jak najbardziej! Przeanalizujmy zastosowania i funkcje tej technologii, która pozwoli kawiarni wyróżnić się z tłumu podobnych lokali.
Atrakcyjność rozwiązania
Supernowoczesne technologie od zawsze przyciągały ludzi. Sama obecność stołów interaktywnych w danym lokalu dla wielu ludzi staje się jego zaletą. Ponieważ takie urządzenia są solidnie wykonane z materiałów najwyższej jakości, świetnie wpiszą się one w nowoczesną i elegancką stylistykę kawiarni szczególnie wysokiego standardu.
Multimedialna karta
Stół interaktywny pozwala na zaprezentowanie oferowanych potraw i napojów w wyjątkowo atrakcyjny sposób, który klienci zapamiętają na długo i do którego będą chcieli wracać w przyszłości. Każdej pozycji w menu mogą być przypisane jej opis, fotografie ją prezentujące, dodatkowe informacje. Dzięki zastosowaniu stołu interaktywnego, długość karty przestaje być ograniczeniem i już nic nie blokuje inwencji właścicieli.
Sama forma przeglądania menu na dużym, dotykowym ekranie jest dla wielu osób pociągająca.
Zamówienie w dowolnym momencie
Nowoczesna technologia stołów interaktywnych sprawia, że klient nie musi już czekać ze złożeniem zamówieniem na kelnera. W dogodnym dla siebie momencie wybiera odpowiednie pozycje w multimedialnym menu. Czas oczekiwania na możliwość zamówienia wybranych pozycji jest dla gości kawiarni częstym powodem do frustracji - stół interaktywny zupełnie ten problem likwiduje.
Rozrywka w trakcie oczekiwania
Stół interaktywny nie pozwala klientom kawiarni nudzić się podczas oczekiwania na dostarczenie zamówienia! Sprzęt ten możemy dostosować tak, aby dostarczał gościom lokalu rozrywki w postaci prostych gier czy aplikacji przekazujących informacji na konkretny temat. Ze stołem interaktywnym może być też zintegrowana przeglądarka internetowa czy kamera transmitująca proces przygotowania żywności bądź napojów.
Lepsza komunikacja z klientem
Opcjonalne funkcje wystawiania komentarzy i opinii na temat kawiarni pozwolą dostosować lokal do oczekiwań gości i uzyskać wiarygodne oceny jego funkcjonowania. To zapewni posiadaczowi lokalu ze stołami interaktywnymi bezcenne informacje, które zazwyczaj trudno jest uzyskać w bezpośredniej rozmowie.
Przyjazny proces płatności
Stół interaktywny może pełnić również funkcję terminalu płatniczego NFC. Nawet, jeśli klient decyduje się na inną formę płatności, może w dowolnym momencie sprawdzić wartość zamówienia.
Rozbudowa oprogramowania
Funkcjonalność stołów interaktywnych można zwiększać, rozbudowując ich oprogramowanie o kolejne przydatne funkcje i aplikacje. Dzięki temu, decydując się na stół interaktywny w kawiarni, możemy zapewnić sobie stałe podążanie za trendami rynku i ciągłe wyprzedzanie konkurencji o krok.
Wszystkie powyższe kwestie sprawiają, że stoły interaktywne świetnie sprawdzą się w kawiarni. Można przypuszczać, że w najbliższych latach to nowoczesne rozwiązanie przyjmie się w gastronomii na szeroką skalę. Warto rozważyć zastosowanie go już teraz, zanim zrobią to inni.
- 5 lipca 2016